Mathias Olsson
Medlem
Jag testar att lägga till bilderna från förra inlägget igen. Någon admin kanske kan flytta dem till sin plats? Försöker att göra lite annorlunda så att bilderna ligger kvar.
Lämnar snart Seoul för resan vidare till New York. Vet inte alls hur Asiana har det med wifi på planet men jag hoppas att bilderna finns kvar när jag landat.
Wings!
Trevligt serverad frukost i loungen. Någon sort annanssirap som var väldigt god till french toast.
Finns en hel del såna här "fyror". Sköna.
Mycket space, fönster och ljus.
Dessa grupper finns precis vid fönstret och ger en bra utsikt.
Reserverade för de som beställer mat.
Ser inte ut som att de har mycket i baren men det verkar finnas gömmor lite varstans.
Whiskybaren med självservering (bättre whisky i vanliga baren). Över syns skåpen som man kan få använda för egna förvaringen.
Mer förvaringsskåp. Man får en egen nyckel.
Närkontakt med planen. Detta är från närmsta fåtöljen.
Lämnar snart Seoul för resan vidare till New York. Vet inte alls hur Asiana har det med wifi på planet men jag hoppas att bilderna finns kvar när jag landat.

Wings!

Trevligt serverad frukost i loungen. Någon sort annanssirap som var väldigt god till french toast.

Finns en hel del såna här "fyror". Sköna.

Mycket space, fönster och ljus.

Dessa grupper finns precis vid fönstret och ger en bra utsikt.

Reserverade för de som beställer mat.

Ser inte ut som att de har mycket i baren men det verkar finnas gömmor lite varstans.

Whiskybaren med självservering (bättre whisky i vanliga baren). Över syns skåpen som man kan få använda för egna förvaringen.

Mer förvaringsskåp. Man får en egen nyckel.

Närkontakt med planen. Detta är från närmsta fåtöljen.
Attachments
-
IMG_3952.jpg110,7 KB · Visningar: 266
-
IMG_3955.jpg117,1 KB · Visningar: 249
-
IMG_3956.jpg67,5 KB · Visningar: 255
-
IMG_3957.jpg102,8 KB · Visningar: 251
-
IMG_3959.jpg125,9 KB · Visningar: 250
-