De kanske återupplivar och sätter in LN-RKP i sista sekund Buuuuuuu
Taggen Medlem 28 Januari 2020 #61 Canadien skrev: De kanske återupplivar och sätter in LN-RKP i sista sekund Klicka för att utvidga... Buuuuuuu
Canadien skrev: De kanske återupplivar och sätter in LN-RKP i sista sekund Klicka för att utvidga... Buuuuuuu
EBD_Hakan Medlem 28 Januari 2020 #62 Hej från ett glatt A350-gäng i Mikkeller-baren på CPH. (Jag retuscherade lite snabbt bort Valpens öl så ingen tror vi serverar minderåriga)
Hej från ett glatt A350-gäng i Mikkeller-baren på CPH. (Jag retuscherade lite snabbt bort Valpens öl så ingen tror vi serverar minderåriga)
Abbs Medlem 28 Januari 2020 #64 EBD_Hakan skrev: Hej från ett glatt A350-gäng i Mikkeller-baren på CPH. (Jag retuscherade lite snabbt bort Valpens öl så ingen tror vi serverar minderåriga) Klicka för att utvidga... Många kändisar!
EBD_Hakan skrev: Hej från ett glatt A350-gäng i Mikkeller-baren på CPH. (Jag retuscherade lite snabbt bort Valpens öl så ingen tror vi serverar minderåriga) Klicka för att utvidga... Många kändisar!
Taggen Medlem 28 Januari 2020 #66 Abbs skrev: Många kändisar! Klicka för att utvidga... Japp, bara knugen som saknas.
Canadien Medlem 28 Januari 2020 #67 Taggen skrev: Japp, bara knugen som saknas. Klicka för att utvidga... Vem är det? Dr Miles?
T taxvalp Medlem 28 Januari 2020 #68 FlyHi skrev: Klicka för att utvidga... Jag räknar till minst nio Mikkellerflaskor på is - SAS snålar inte när det är kalas!
FlyHi skrev: Klicka för att utvidga... Jag räknar till minst nio Mikkellerflaskor på is - SAS snålar inte när det är kalas!
Thornado Medlem 28 Januari 2020 #69 taxvalp skrev: Jag räknar till minst nio Mikkellerflaskor på is - SAS snålar inte när det är kalas! Klicka för att utvidga... Det räcker väl åt @palmen, men ni andra då?
taxvalp skrev: Jag räknar till minst nio Mikkellerflaskor på is - SAS snålar inte när det är kalas! Klicka för att utvidga... Det räcker väl åt @palmen, men ni andra då?