Senaste nytt

Live: Emirates First class Stockholm-Dubai-Kuala Lumpur-Melbourne-Auckland

Gött att läsa igenom såhär 1 dygn före jag själv skall testa EK. Flyger ARN-DXB-PVG i morgon med retur nästa vecka. Med tanke på att det var billigare att boka F än C på denna resa blev valet självklart ;)

Nu har vi landat i Melbourne och sitter i Emirates lounge. Inga problem att få med min vän in i loungen. 3 timmar av flygningen fick även min vän sitta i F kabinen samt landning i Melbourne. Från Kuala Lumpur var jag ensam resenär i F kabinen. 3 crew som passade upp på mig. Han nog få i mig 1 hel flaska Dom Perignon utan problem.

Härlig berättelse - blir hyggligt avundsjuk när man läser om detta sittandes i ett regnigt Stockholm...

Fick du tag i någon ansvarig på DXB eller lät du njutningen gå före eventuell irritation?

Att tillägga är väl att under flygningen när man var själv kunde man få allt som fanns på menyn. Så om man ville pröva samtliga rätter va de inga problem och även flera portioner ;)

Ni får hålla lite med bilder då klockan är 03:02 här och jag enbart fått 5 timmars sömn under min resa behöver jag sova lite. Får ladda upp bilder när jag ankommer till Auckland. Boarding om ca 4 timmar.

Härlig berättelse - blir hyggligt avundsjuk när man läser om detta sittandes i ett regnigt Stockholm...

Fick du tag i någon ansvarig på DXB eller lät du njutningen gå före eventuell irritation?

Lät njutningen gå före. Orkade verkligen inte ta en fight med någon vid de här tillfället. Har semester!!!!! Dock sa pursern på DXB-KUL flighten att han även skulle notifiera Costumer Affairs om min nedgradering. Han beklagade att jag hamnat i denna knipa.

Last edited:
Toppen