D
David
Guest
Jättetrevligt med rapport och foton men några duschbilder vill vi nog inte se. ;-)
Ha det gôtt i NZ!
Ha det gôtt i NZ!
Shane skrev:Vad kul att läsa, nu blir man glad!Vore kul att höra lite mer taktiken kring kompisens olika uppgraderingar?Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Nu somnar vi en stund. Fler bilder kommer senare från sista flygningen med dusch samt lounge på A380.God natt från Auckland, lokal tid 15:57Klicka för att utvidga...
kakkarl skrev:Själv sitter man i Melbourne i logen och väntar på sista benet i F till Auckland utan nedgradering första benetKlicka för att utvidga...
Sofia skrev:simon_says91Kom du hem lagom till senaste tågurspårningen eller? ;-)Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Dock gillade jag inte sviten ombord på A380 då den var märkbart mindre än den som är installerad i B777-300ER.Klicka för att utvidga...
Tråkigt att Ni inte kommer hem till BC mötet på torsdag, så vi får höra om Er resa, ha en trevlig hemresa och glöm inte liverapportera! Trevlig resa!simon_says91 skrev:Nej, reser hem den 24 januari från Auckland.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Är den verkligen mindre? Jag föredrar ju helt klart 777-300R framför A380 också, men det är av två anledningar:1. Fönstrena i 777 är mycket större, så man kan verkligen sitta o luta sig tillbaka och titta ut.2. Kabinen är mindre, så det blir lite mysigare helt enkelt.Jag uppfattade inte sviten som mindre faktiskt, men det kanske den är. I-lands-problem deluxe iaf.Klicka för att utvidga...
Tråkigt att Ni inte kommer hem till BC mötet på torsdag, så vi får höra om Er resa, ha en trevlig hemresa och glöm inte liverapportera! Trevlig resa!Klicka för att utvidga...
Swiss skrev:Tevligt reportage och ni verkar ha en riktigt intressant långresa.Synd bara att vissa av bilderna är roterade åt fel håll. Kanske någon i redaktionen kan vrida dem rätt. Det skull höja kvaliten på reportaget.Bra input betr suiterna i 777-300R och A380. Jag hade alltid trott att den i A380 var den största och lyxigaste. Nu vet jag att jag hade fel. Jag antar ändå att bägge är helt ok, men om man får välja så föredrar ni 777-300R.Klicka för att utvidga...