Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Får instämma i kören att tacka "eventkomitten" Landvetter-Swedavia/Fredrik , Karin/AF, BC teamet med Martin/Jakob och Doktorn.

Ser fram emot nästa events...på hemma eller bortaplan...så får man hoppas man kan få flyga lite mellan blöjbytena framöver ;)

Ni verkar ha haft en toppenkväll! Önskar verkligen att jag kunde ha varit med. Själv spenderade jag fredagkvällen vid ett stort raff utanför Bergen...

Även jag vill tacka för en oförglömlig fredag.
Charlotte, Fredrik, alla brandmän på flygplatsen, Karin,Birgitta, Martin, Jacob, Dr Miles och alla BC:are.
Någon undrade om mitt namn på forumet om det var mitt telefonnummeroch jag var från Norrköping.
Nyfiken som jag är ringde jag numret, men det finns igen abonnent med det telefonnumret!
På BC så får man svar på allt.

Även jag får tacka för en mycket trevlig kväll.
Nästa gång ska jag se till att inte jobba dagen efter så man inte går miste om de gyllene dropparna.
Ser fram emot nästa event!

Tackar för en toppenkväll!!! Å äntligen lite fler tjejer som är med på eventen. Ett stort tack till alla som gjorde kvällen möjlig med all planering å genomförande - Björnström, Fredrik Olsson, Jacob, Karin med flera!!! Å till brandmännen på Landvetter som gav en mycket intressant inblick i deras arbete. Gärna fler av de här inblickarna av yrkesgrupper som finns på flygplatsen.
Å så till sist ett tack till alla BC:are som kom å gjorde kvällen oförglömligt!!! ;)

Baserat på min egen bakgrund skulle jag gissa att raff=raffinaderi. Vad man nu gör där en fredagkväll... ;)

Vad man gör på en fredagskväll....?? Joo man tömmer baren på ett Radisson Blu Riverside hotell :cool:

Å Jacob glöm nu inte vår lilla skyltidé.... å sen så var de visst en tidning som "råkade" följa med hem - saknar en autograf i den.... :rolleyes:

Toppen