Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Själv blev jag en av de sista att stänga baren några minuter före kl 2. En oerhört lång dag men mycket skoj.

Lite smått surrealistiskt att komma upp på rummet och hitta kvällslektyr på bordet som jag själv skrivit. Och med en bild på mig själv dessutom...:)

IMG_7933.jpg

Tack själv Fredrik för ett välarrangerat event. Ett stort tack även till Birgitta Sandhaag för mottagandet i loungen. Håller hon vad hon lovat så kommer det några foton från SAS loungen i Budapest nästa vecka..

SAS lounge i Budapest, det var nyheter det! Kul när SAS expanderar :)
Tack alla för rapporteringen, följde allt från tv-soffan med ett glas husets röda!

Vill inte missa invigningen av nästa BusinessClass.se Meeting Point.

Stort tack för igår, var verkligen kanon arrangerat från början till slut. Givetvis tack till Landvetter, SAS, KLM/AF.

Godmorgon världen!

Vilken dag det blev - jag känner mig jättenöjd med hur allt blev. Rätt nöjd att doc och sunkan inte körde två rundor drinkar ytterligare vid midnatt :) Sitter i bil med MarcusC på väg mot Landvetter igen, 10:20 mot Stockholm.

SAS lounge i Budapest, det var nyheter det! Kul när SAS expanderar :)
Tack alla för rapporteringen, följde allt från tv-soffan med ett glas husets röda!

Vill inte missa invigningen av nästa BusinessClass.se Meeting Point.

Birgitta hälsar från baksätet: "Vi har en kontrakterad lounge i Budapest som heter SkyCourt - det är inte vår egen lounge".

Toppen