Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Nu är det natti natti. Fantastisk trevlig kväll, riktigt skoj på Landvetter och en trevlig kväll därefter på Radisson Lindholmen

Tack alla för att ni kom. Välkommen tillbaka till Landvetter Airport!!!

- Fredrik

Tack själv Fredrik för ett välarrangerat event. Ett stort tack även till Birgitta Sandhaag för mottagandet i loungen. Håller hon vad hon lovat så kommer det några foton från SAS loungen i Budapest nästa vecka..
Karin Fors förgyllde den annars rätt uttjatade resvägen från GOT till Gbg med härliga gyllene droppar, och jag tror att ingen från SAS kände sig mobbade av kommentaren att KLM/AirFrance bjuder på Champagne även på en buss :p
Nu lite bilder. (Förlåt fotokvaliteten men kameran stod kvar på diskbänken där jag ställde den för att inte glömma den...)
IMAG0216.jpgBC har eget utropIMAG0221.jpgFejkad flygplansbrand. 180 sekunder från larm till insats är imponerande...IMAG0222_BURST001.jpgIMAG0226.jpgIMAG0227.jpgIMAG0230.jpgIMAG0231.jpgIMAG0235.jpgIMAG0237.jpgBC folk i hytten
IMAG0238.jpg Lycklig fru Ubbe som provar brandbilen :p
IMAG0239.jpgIMAG0242.jpgIMAG0243.jpg Karin Fors förgyller resan

Kul avslut på Radisson Riverside Gbg med lite god medelhavsbuffe och vin. Härlig kväll med några goa Gubbar o Gummor på den rätta sidan av Sverige där solen skiner längst :cool:
Efter detta en kort promenad längs kajen för att komma hem. Mitt älskade huskors förbjöd mig från att "kasta bort poäng" genom att boka en natt på Radisson Riverside eftersom vi bor bara 8-10 minuters promenad bort. Det är en smart och "Medverten" hustru jag fått.... Vi kommer säkert att nyttja dessa poäng på annan plats längre bort från hemmet så jag är nöjd ändå.
Nu är det läggdags för mig, men jag förmodar att minglet på hotellet håller på ännu..
Tack alla än en gång. Gott jobbat!

Last edited:
Toppen