Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Började dagen med en lång frukost följt av nästan två timmar i spa:t på Radisson Riverside med jacuzzi såväl inomhus som utomhus samt bastu. Det var faktiskt så pass varmt utomhus att det gick att sitta ute i solen i en av hängstolarna på terassen i bara badkläder, med en fantastisk utsikt över Göteborg och hamnen.

Nu på Landvetter i väntan på SK 160 tillbaka till Stockholm. Avsevärt lugnare här idag än det var igår... ;)

Tack alla inblandade för ett otroligt trevlig och välarrangerat event! Tack Martin, Jakob, Shigeru och resten av Businessclass.se. Tack Fredrik och Landvetter Flygplats. Tack Karin och KLM/Air France. Tack representanten från Radisson Blu, som iofs inte dök upp men som levererade en bra eventlokal. ;-) Sist men inte minst tack alla medvetna resenärer, det var väldigt roligt att träffa er igen!

Jag blickar redan framåt mot nästa inofficiella träff i Göteborg som efter lite diskussioner igår och i morse antagligen borde ta plats under Göteborgsvarvet. Håll utkik i en tråd nära dig. ;-)

Tack till alla som arrangerade eventet och även till trevliga sälskap.

doc och jag har kommit tillbaka till Stockholm med Malmö Aviation flyg. Vi två satte i gangsterplats som var 2-2 konfiguration.
Jag var positivt överraskad av Malmö Aviations service ombord. Gratis kaffe/té och en chokladbit plus en varm handduk på en inrikes flight under en timme.

Toppen