Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Jag hinner nog inte det, har rätt mycket att fixa inför eventet. Det strulade med namnskyltarna så jag måste fixa dom imorgon, och göra klart presentationen. Om det fungerar kommer jag ned vid 12. Blir troligen ett varv i deras spa innan avfärd mot Landvetter vid 16-tiden.

Oki. Vi är iaf tre till som kan tänka oss att dela taxi med dig vid 16 mot Landvetter flygplats om du inte sett det. Sov gott nu.

(Undra vart jag är för vi har stått här mitt ute i ingenstans ett bra tag...)

Det som var oroväckande var dock att de varken skruvat fast skruven eller låst dörren när vi åkte från Luleå.

Pratar du om skruven till själva dörren ovantill gissar jag den som gör att resterande dörr öppnar sig. Vi håller oss inte till ämnet men tågpersonalen vill ha de så enkelt som möjligt att komma in ifall dom ska starta om reservkompressorn så alla resenärer får vatten i duschar o kranar :) Ska gå att stänga dörren utan att skruva skruven :D

Ingen uppdatering från hytten? (vet iof hur den ser ut)

Oki. Vi är iaf tre till som kan tänka oss att dela taxi med dig vid 16 mot Landvetter flygplats om du inte sett det. Sov gott nu.

(Undra vart jag är för vi har stått här mitt ute i ingenstans ett bra tag...)

Mellan övik och kramfors! Troligen är de på grund av enkelspåret ni står stilla och väntar på mötande tåg ;)

Pratar du om skruven till själva dörren ovantill gissar jag den som gör att resterande dörr öppnar sig. Vi håller oss inte till ämnet men tågpersonalen vill ha de så enkelt som möjligt att komma in ifall dom ska starta om reservkompressorn så alla resenärer får vatten i duschar o kranar :) Ska gå att stänga dörren utan att skruva skruven :D

Ingen uppdatering från hytten? (vet iof hur den ser ut)

Jag hjälpte konduktören att skruva ur och i skruven samt applicera den extra kraft som krävdes för att låsa dörren med.

Det ser ut såhär just nu här i hytten...

ForumRunner_20130425_234133.jpg

Toppen