Jag sitter i baren på Radisson Riverside nu, superfint här. Tror jag blev uppgraderad för rummet är jättefint, väldigt designat!
Vår mingelkväll kommer bli grym!![]()
Kul! Kanske du kan bjuda på en livebild?
Jag sitter i baren på Radisson Riverside nu, superfint här. Tror jag blev uppgraderad för rummet är jättefint, väldigt designat!
Vår mingelkväll kommer bli grym!![]()
Det går sakta men säkert framåt för dig. Hur åker du från Stockholm sen? Fortsätter du med tåg?
Egen kommandocentral i kupén! Betalade du extra eller var det en förmån som SJ Prio ?![]()
Om instruktionsboken är försvunnen kan jag berätta att de där röda "handtagen" på nedre bilden är för att byta spår. Accelerera gör man genom att sparka lätt på elmotorerna. Om du planerar att fortsätta över Öresundsbron måste du byta plats på grön och gul kabel....det är danskarna som envisas om att ha det så
ON TOPIC: Hoppas ni får det trevligt på Landvetter![]()
Yep 8:14 åker jag och Simon vidare mot Göteborg c och ska vara framme 11:25. Checkar nog in strax före 12. Kanske lunch på radisson vid 12 om någon vill äta det?
Som de ser ut mry är du i tid! Men dock blir jag fundersam varför du har tagit ett byta i Stockholm. Enligt trafikinfon går ditt tåg hela vägen till GBG o ankommer 11:00Hur tänkte du där?
Gärna en lunch på Radisson!
Räkmacka och två Sleepy Bulldog i magen, känns fint. Nu några timmars sömn innan morgondagens äventyr!
Frukost på royal viking och på x2000 utan att betala mer poäng är väl skäl nog? Är jag inte medveten resenär då som tar en tur med lite senare ankomst tid utan att betala mer och få mer värde för poängen?
Sen går det ku inte att få en routing via Malmö till Göteborg nu när sj inte kör den sträckan så svårt att få ut mer för poängen då.
Sen får jag väl sälskap på x2000 av en konstig filur med?![]()
De där är faktiskt varmvattenbredare och kompressorer som ger tryck till hela vattensystemet i vagnen
Mvh// Tågreparatören![]()
Ska du hänga med och käka lunch vid en 12 imorgon?