Agö
Medlem
Om linjen då anses viktig kanske man sätter in en Cimber/CRJ på linjen.Detta har ju inte med beläggningen på linjen att göra utan beror på att Jettime är på obestånd och nära att kursa.
Om linjen då anses viktig kanske man sätter in en Cimber/CRJ på linjen.Detta har ju inte med beläggningen på linjen att göra utan beror på att Jettime är på obestånd och nära att kursa.
Om linjen då anses viktig kanske man sätter in en Cimber/CRJ på linjen.
Det är SAS vi talar om...Hade man ansett det hade man delgett sina kunder det samtidigt...
Vi snackade med Amex som står och gör reklam på Schipol, sist vi va där. Dom har ett kort ihop med Flying Blu precis som SAS men man är då tvungen att ha ett bankkonto i Nederländerna. Enligt dom är det inga problem för utlänningar att öppna ett sådant, hon tyckte tom att vi skulle gå bort till ING:s kontor och göra det direkt. Avstod men har funderat på det ett tagHade man ansett det hade man delgett sina kunder det samtidigt. Nu är så tydligen inte fallet vilket inte är konstigt då man bara haft 1 rutt om dagen.
Har ju funderat över besparingar på fasta kostnader. Nu lär det bli till att säga upp amex kortet så fort jag fått min 2-4-1 voucher och använt den till en bonusresa. Framgent är det bara att konstatera att KLM blir mitt bolag. Nu är bara frågan vilket kort man kan skaffa i Sverige som ger miles till flying blue...
Vi snackade med Amex som står och gör reklam på Schipol, sist vi va där. Dom har ett kort ihop med Flying Blu precis som SAS men man är då tvungen att ha ett bankkonto i Nederländerna. Enligt dom är det inga problem för utlänningar att öppna ett sådant, hon tyckte tom att vi skulle gå bort till ING:s kontor och göra det direkt. Avstod men har funderat på det ett tag
Vi snackade med Amex som står och gör reklam på Schipol, sist vi va där. Dom har ett kort ihop med Flying Blu precis som SAS men man är då tvungen att ha ett bankkonto i Nederländerna. Enligt dom är det inga problem för utlänningar att öppna ett sådant, hon tyckte tom att vi skulle gå bort till ING:s kontor och göra det direkt. Avstod men har funderat på det ett tag
Austrian alla ggr! Och SAS ska betala tåget till Arlanda.Frågan är nu när min flight LPI-CPH på resan i påsk blev inställd och jag endå ska flyga från Stockholm troligtvis ifall jag ska ha kvar Swiss till Montreal och få njuta av den sköna Senator loungen, eller om jag ska boka om och flyga Austrian via Toronto, komma fram en timme tidigare och få 1.5h mer i luften.... Beslut är svåra ibland....