Cristoffer Cedergren
Medlem
Nej överprisat dåligt ställe!Johannes kök är bra. Det är nog vad jag skulle rekommendera.
Nej överprisat dåligt ställe!Johannes kök är bra. Det är nog vad jag skulle rekommendera.
Den är kanon, men är partisk då jag har jobbat för ägarna tidigareFör att fortsätta på resturangämnet, är det någon som har provat nya restaurangen på LPI ännu? Isf, hur bra är den?
Få se vad du säger sen då. Kvalitèn på en restaurang förändras ju tyvärr såfort nån kock byter jobb, vilket sker ofta i den här stan...Johannes Kök är bokat nu. @Cristoffer Cedergren kikade på priserna och tyckte inte det såg speciellt dyrt ut. Tack @agehall , @Tonton & @jerixon för tipsen
Det tycker jag då rakt inte.Nej överprisat dåligt ställe!
Hahah bestilte samme. Alt for saltet til min smag. På Johannes kök skal man bestille steaks...Har bara en gång varit lite missnöjd då jag beställde halv spädgris. Var kul att testa men inte min grej. Var snarare mitt eger fel.
Var där för 2 veckor sedan med tjejen och käkade råbiff till förrätt och flank steak till huvudrätt. Allt smakade mkt gott!
Tjejen åt lamm + efterrätt och en flaska vi delades det på. Samt 3 öl...
Totalt kostade det runt 1500kr vilket jag absolut tycker är rimligt![]()
Shinnori er helt okTyvärr, finns inga bra restauranger i Linköping![]()
Blev det privatjet ner?Dagens SAS flight bjöd på prioboarding utan dess like. Kontroll av en person sen blev det tomt i kön...