Cristoffer Cedergren
Medlem
Ser ut som en 737-300! Får man ta en spottingtur ikväll då 
Så mycket snabbare det går med ett "riktigt" plan!![]()
För mkt jobb just nu. Men ja vi måste få hit A320neo sen när banan är ombyggdJa så skall det se ut på så kort flygning. Det vore ju trevligt att ha detta flygplan varje dag på linjen.
Jag trodde du skulle göra en riktig flygspottning med ett tidigt besök på flygplatsen, istället blir det en bild från datorn.
Vad var orsaken? Försökte fråga flygplats-vdn men hon va tystlåten.Var det bara jag på forumet som fick chansen att övernatta helt gratis på Radisson Scandinavia och den sköna bussturen från CPH-LPI i fredags? Gissa hur glad jag var när jag kom kl14 på lördag till Linköping istället för 23:55 på fredagen.
Blir intressant att se vad jag få för kompensation.
Som det brukar vara då, fast med ännu mer bekymmer. Min bror, mer flygnörd än mig, hävdar att ATR är världens farligaste plan rent tekniskt sett...Ena motorn vägrade att starta, och efter några försök dog batteriet. Det hade precis kommit in från GBG utan problem hörde jag (trots lite försenad).
Tack för det! Tänker på det nästa gång jag åker!Som det brukar vara då, fast med ännu mer bekymmer. Min bror, mer flygnörd än mig, hävdar att ATR är världens farligaste plan rent tekniskt sett...