Senaste nytt

Ligger SAS hemsida nere?

Väntar på ebwsprod.flysas.com ...

Försöker boka en weekend , tur man inte behöver åka imorgon :)

Och när man väl får svar så har priset för hemresan gått upp med 100% :( från 704 till 1471 vilket förövrigt verkar gälla dom flesta weekendresorna när jag kollar. Lite skumt när det står från 704 i rubriken men billigaste bokningsbara är 1471.

Är det nån kampanj som precis tagit slut eller är det normalt sas att ändra priserna med 100% från en dag till en annan ?
Har du att prova att boka en plats, då kan du få priset 704:-, det kanske bara finns en eller två platser kvar i den bokningsklass som har det lägre priset.
Du var det inte så i detta fall när jag kollade.

Har du att prova att boka en plats, då kan du få priset 704:-, det kanske bara finns en eller två platser kvar i den bokningsklass som har det lägre priset.
Du var det inte så i detta fall när jag kollade.

Antalet platser är det inte , det verka genomgående för alla weekend resor. Helt plötsligt har priset dubblats.
Här är ett till exempel med en person i bokningen men kanske borde ta det i en egen tråd ? Nyfiken på hur SAS tänker kring detta med vad jag uppfattar som lockpriser.

Attachments

• SASpriser2.png
    SASpriser2.png
    38,3 KB · Visningar: 391
Nuvarande kampanj slutar väl idag (23MAR) om man ska tro bannern på hemsidan (vet dock inte om LED är med i kampanjen).

Känns lite som om "prisuppdateringsroboten" inte riktigt hunnit med att uppgradera priserna korrekt. Kollar jag på samma datum som ovan så ser det ok ut på utresan men samma "lockpris" på hemresan. Övriga dagar den veckan är dock samma typ av fel.

Överlag tycker jag dock att det är dåligt av SAS med att informationen är så dåligt uppdaterad. :(

Vänner..

Är det bara jag som har problem med SAS.se senaste 48 timmar?

Det gikk litt seint når jeg logget på eurobonusprofilen min i går, utover det har jeg vært mye innom de siste dagene for innsjekk og diverse billettprissjekk uten at det har vært problemer :) Forsøk https:// som nevnt, dette har jeg som en addon i brosweren min, alle nettsider med mulighet for det får automatisk https... Kan hende det hjelper på :)

Toppen