Senaste nytt

Ligger SAS hemsida nere?

Försöker att boka en enkel biljett HEL-ARN men det finns inga varesig bonusresor eller vanliga någon dag närmaste månaderna?
Skumt, skummare skummast...?
Har testat flera webläsare, någon annan som lyckas få upp en sån närmaste tiden?

EDIT: det verkar inte finnas några biljetter alls någonstans just nu...

• Flyg är inte tillgängliga för angivet datum/tid. Du kan dock visa flyg för alternativa dagar genom att välja andra datum nedan. (7124 - 10903)
  • Inga avgångar eller platser är tillgängliga detta datum. Välj ett annat datum. (7190 - 9913)

Tyckte mig se att sidan är nere mellan 17:00-00:00 för uppdatering och att inga bokningar är möjliga under denna tid

Försöker att boka en enkel biljett HEL-ARN men det finns inga varesig bonusresor eller vanliga någon dag närmaste månaderna?
Skumt, skummare skummast...?
Har testat flera webläsare, någon annan som lyckas få upp en sån närmaste tiden?

EDIT: det verkar inte finnas några biljetter alls någonstans just nu...

• Flyg är inte tillgängliga för angivet datum/tid. Du kan dock visa flyg för alternativa dagar genom att välja andra datum nedan. (7124 - 10903)
  • Inga avgångar eller platser är tillgängliga detta datum. Välj ett annat datum. (7190 - 9913)

Kanske det här som spökar?

Skärmavbild 2015-03-21 kl. 17.16.45.png

Det är ju lite märkligt att de ens visar bokningsdialogen. Rutan ovan var inte så jättestor. Förvisso en ganska avvikande färg men inte jättesmart placerad uppe i högra hörnet (på desktopversionen).

Jaha, och just nu hade jag tänkt sätta mig med lite bokningar... :mad:

Förresten, är det någon mer som har denna roliga text på sina EB-konton sedan ett par dagar tillbaka?
Saldo och sånt stämmer men alla aktiviteter är som bortblåsta. SK IT igen...?
Ingen aktivitet.JPG

Med tanke på SAS stora overheadkostnader och miljardkostnader på "engångsposter" så kanske man borde köpa in en utvecklingsmiljö och en testmiljö så att de slipper göra allt i produktion.......:rolleyes:

Jag undrar om det var så att alla försök att boka resor med andra bolag där SK kan agera transferbolag också misslyckades? Kollade runt på resor med Singapore Airlines och helt plötsligt dök det bara upp Lufthansa-alternativ om jag ville åka via Frankfurt och inga alternativ om jag ville åka via London. Hade inte riktigt koll på klockan men jag tror detta sammanföll med deras servicefönster...

Toppen