Ja, samma här. När jag t ex navigerar mig igenom bokningsdialogen så tappar jag min inloggning.MLE skrev:Det här börjar ju bli löjligt, hur f*n kan SAS ha en så buggig hemsida, att dom inte får bukt med problemen, helt otroligt. Nu blir jag utslängd efter att jag loggat in och trycker på en flik, någon annan med detta problem?Klicka för att utvidga...
Precis Morr... försöker boka om en Plus biljett varje gång när jag har loggat in, klickat mig fram till bokningen så åker jag ut och får logga in igen.Chrille skrev:Ja, samma här. När jag t ex navigerar mig igenom bokningsdialogen så tappar jag min inloggning.Klicka för att utvidga...
Nej, det gör inte alls.Tommy Palomäki skrev:PS.Appen funkar alltidsom alternativ.Klicka för att utvidga...
OT.ekf skrev:Idag blir jag utloggad ur bonusdelen mest hela tiden. Försöker bara kolla poänghistorikenKlicka för att utvidga...
Det händer lite då och då.Dr. Miles skrev:OT.Jag blev utloggad av BusinessClass.se av okänd anledning.Klicka för att utvidga...
Samma här, inga problem att logga in, men så fort man ska titta på sin översikt blir man utloggad. Har varit så för mig de senaste dagarna.ekf skrev:Idag blir jag utloggad ur bonusdelen mest hela tiden. Försöker bara kolla poänghistorikenKlicka för att utvidga...