Gyllenbock
Medlem
Segt men det går att logga in.
Det beror nog mer på att det inte går så vansinnigt många flyg därifrån vid den här tiden än något annat.Arlanda terminal 4 är nästan tom på folk, inga köer.
För en gångs skull tror jag faktiskt inte vi kan skylla di för det. SAS själva gick ut med det på Facebook.Och det är bulshit från DI's sida. Jag kunde checka in utan problem igår och nu på morgonen var det i princip ingen kö till incheckningsautomaterna. Till säkerhetskontrollen var det dock en annan femma så man var rätt glad att ha fast track.
För en gångs skull tror jag faktiskt inte vi kan skylla di för det. SAS själva gick ut med det på Facebook.
Jag har erfarenhet av att sitta på "den andra sidan" med brandväggar som glöder och webbservrar som går på knäna. Allt för att någon idiot leker/bråkar. Det är enormt frustrerande.
Man blir ju lite nyfiken på hur deras avtal ser ut. Det måste ju kosta sas åtskilliga miljoner i missade försäljningar, och det är ju så långt under även ett ganska svagt SLA att det är löjligt..Jag har nu fått information om att det inte är några hackers eller attacker utan ett rent driftproblem hos underleverantörer.