Senaste nytt

Leksaker till barn på SAS-flygningar

Någon som är sugen på att starta en bytestråd för SAS-leksaker på marknadsplatsen?
Bra idé! Riskerar väl att bli många memoryspel på marknaden dock :) har iofs två varianter på spel - totalt 20 st säkert , liksom på Magic Stickers - lätt 10-15 st. Vi har också sex olika nyckelringar med djur, men dom sitter på skolväskan. Med 20 leg per år i snitt dom senaste åren har sexåringen samlat på sig hela sortimentet. Han längtar tillbaka till för tre år sedan då det fortfarande fanns bilar i metall - det var tider det

Har uppdaterat trådrubriken i och med att det "bekräftats" att SAS inte slutat med leksaker till barn, däremot så förekommer det inte på alla flighter. Fortsätt gärna att berätta dina upplevelser.

//Moderator

Rena drömmen de två senaste flighterna. Tyglejon till Köpenhamn och den efterlängtade tyggiraffen till Luleå (pappa valde). Jag måste säga att SAS är fantastiskt bra att flyga med som förälder (och säkerligen barn...).

Rena drömmen de två senaste flighterna. Tyglejon till Köpenhamn och den efterlängtade tyggiraffen till Luleå (pappa valde). Jag måste säga att SAS är fantastiskt bra att flyga med som förälder (och säkerligen barn...).

Dottern har lärt sig att man kan behöva trycka på knappen och frågan "kan jag få leksaker, tack". Det är väldigt effektivt.

Nu senast fick hon välja fyra olika..

Nylonbag med stickers och ett memospel OSL-EWR. Mjukisdjur och nya stickers på EWR-ARN. Bägge flighterna i business. Man kan tycka att det kunde varit lite exklusivare grejjer i C med tanke på att de vuxnas 'leksaker' skiljer - skumpa/champagne.

ARN-HKG i Business , endast stickers till 7 åring. Dock ett av de bättre childmeals , köttbullar och mos. Samt diverse frukt och grönt.
Hem med Swiss i F så fick sonen allt de hade i leksaksväg . Stolen var väl dock bästa leksaken... (Sorry för OT)
Arn-Spu i Juli diverse gosedjur välja på. Samma utbud Split-Got

Last edited:
Till PMI i fredags erbjöds, fingerdjur, mjukisdjur, stickers och memory.

Jag som förälder uppskattar stickers eftersom det är den enda leksaken som håller intresset längre än 10 min.

Min 10åring fick en blädderbok ala 1åring på GOT-CPH, han skrattade o sa det blir fin present till kusinen på 2 år. Trevlig gest men ingen koll på ålder. 7åringen fick en nalle o var jättenöjd med SAS.

Toppen