Senaste nytt

La Première - Fick chansen att prova Air France Första Klass markservice

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej där Magino!
Varför då inte prova Sky Team och Air France nästa gång det är dags att ge sig ut? Tänk om det visar sig vara det bästa du upplevt, sååå du kommer du ångra att du inte gjort det tidigare..! Finansieringen står ju i de allra flesta fall en arbetsgivare för... ;) ser fram emot din rapport på bc.se!!
hälsn Karin


Grym rapport, misstänkte att något var lurt när du här om månaden skrev att du tog dig igenom CDG på noll tid utan att flyga med La Première. Inte hört, sett eller läst så mycket om F på AF och har därför aldrig varit så lockad av dem. Samt att de tillhör SkyTeam som jag fått för mig att inte resa med, oklart varför. Men denna rapport gör ju att man blir ganska sugen, sen gäller det ju att kunna finansiera det hela :)
 

palmen

Moderator
Ni är alldeles för generösa! Inte ska ni behöva ta av er dyrbara arbetstid för att flänga runt på sånt.. vem har tid och lust med sånt?! ;)
Men tack för att ni anmäler er frivilligt, bra att ha någon att ringa på kort varsel om det skulle dyka upp en lucka!!
Fin tisdag!

Arbetstid? Man har väl helgen ledig, kan åka fredag eftermiddag och komma hem måndag morgon utan problem.
Vem som har tid och lust med sånt, 90% av alla på bc.se skulle jag gissa på ;)
 

agehall

Medlem
Ni är alldeles för generösa! Inte ska ni behöva ta av er dyrbara arbetstid för att flänga runt på sånt.. vem har tid och lust med sånt?! ;)
Men tack för att ni anmäler er frivilligt, bra att ha någon att ringa på kort varsel om det skulle dyka upp en lucka!!
Fin tisdag!

Ingen fara Karin, se till att jag får några opups Y->F så gör jag det så gärna när jag ändå sitter på planet. :)
 

rvarttinen

Medlem
Tack för den detaljerade rapporten! Kul att Air France försöker med sin förstaklass-produkt, den verkar annars ha hamnat lite på efterkälken.

Tack själv!

Hur mycket tycker du det är värt att betala i pengar/poäng för markservicen?

Jo, det tycker jag - i alla fall ett sätt att utnyttja poängen. Visst, det går att optimera på olika sätt, men till syvende och sist tycker jag att poängen är ju egentligen inget värda förrän jag använder dem till något. Oftast går de till olika uppgraderingar, men även detta sätt är bra. Även om utväxlingen kanske inte blir lika god som vid t.ex. en uppgradering eller annat poängerbjudande.
 
Toppen