Martin Ögren
Medlem
Det håller jag inte med om.
I samma anda tror jag inte att det är konstruktivt att kalla trådar med ett gott syfte värdelösa för att dom kanske dateras fort.
Det håller jag inte med om.
Lite off-topic, men skulle du vilja tipsa mig om en länk där jag kan läsa mer om hur man växlar Eurobonuspoäng till Club Carlson-poäng? Jag har både tittat på SAS och Club Carlsons hemsidor samt googlat, men hittade inget.60k EB-poäng borde gå att byta till 600k CC-poäng...
Lite off-topic, men skulle du vilja tipsa mig om en länk där jag kan läsa mer om hur man växlar Eurobonuspoäng till Club Carlson-poäng? Jag har både tittat på SAS och Club Carlsons hemsidor samt googlat, men hittade inget.
Det där är åt andra hållet. @Budgetresenär vill växla EB-poäng till CC-poäng.
Visa bifogad bild 66566
Det är värdelöst för det är svårare att hitta information i en 1000-inlägg lång tråd än i en kort. Bevisligen räcker det med bara en 10-20 inlägg för att folk ska börja ställa om sina frågor och inte orka läsa och sedan blir det lite explosion av omställda frågor. Dessutom blir det sämre i sökindexering vilket är dåligt för alla.Kanske inte jättesnabbt men jag gissar att 95% av alla forumtrådar på nätet är "döda" efter 2 veckor. Sen att dom sparas för framtiden är ju såklart inte värdelöst, på samma sätt som jag inte tror att den här tråden kommer bli värdelös för att all info blir utdaterad.
Det är värdelöst för det är svårare att hitta information i en 1000-inlägg lång tråd än i en kort. Bevisligen räcker det med bara en 10-20 inlägg för att folk ska börja ställa om sina frågor och inte orka läsa och sedan blir det lite explosion av omställda frågor. Dessutom blir det sämre i sökindexering vilket är dåligt för alla.
Kan inte @agehall & @Martin Ögren ta sin diskussion i en annan tråd för denna tråd blir värdelös om ni fortsätter här.