Senaste nytt

Länksamling Eurobonus poängtips

Varför inte, istället för att det skapas en ny tråd varje gång det dyker upp ett nytt erbjudande som är bra
För att alla andra sådana trådar snabbt blir värdelösa då folk inte orkar läsa tio inlägg utan ställer om samma fråga igen och sedan har du en gigantisk tråd som ingen hittar något i.

Om det dyker upp ett riktigt bra erbjudande tycker jag det är bra att det skapas en egen tråd om det som sedan kan dö ut när erbjudandet är borta.

För att alla andra sådana trådar snabbt blir värdelösa då folk inte orkar läsa tio inlägg utan ställer om samma fråga igen och sedan har du en gigantisk tråd som ingen hittar något i.

Om det dyker upp ett riktigt bra erbjudande tycker jag det är bra att det skapas en egen tråd om det som sedan kan dö ut när erbjudandet är borta.

Samtidigt blir nästan alla trådar på alla forum värdelösa ganska snabbt värdelösa (såklart med ett gäng undantag)

• Gilla
Reactions: Gus
Det håller jag inte med om.

Kanske inte jättesnabbt men jag gissar att 95% av alla forumtrådar på nätet är "döda" efter 2 veckor. Sen att dom sparas för framtiden är ju såklart inte värdelöst, på samma sätt som jag inte tror att den här tråden kommer bli värdelös för att all info blir utdaterad.

Toppen