G
Gnopps
Guest
Hör med resebyrån/flygbolaget där resan bokades, de kan då ge varje flygolags referensnummer.
Samma sak för mig men hos SAS är bokningsnumret 5-siffrigt.henkedio skrev:Det har jag redan fått, tyvärr hjälper inte det.Klicka för att utvidga...
SAS chat har lagt in mitt bonusnummer flera gånger trots att jag aldrig har köpt biljetten direkt av SAS.agehall skrev:Till din profil kan du nog inte få in resan, men du kan lägga till ditt EB-nummer när du checkar in.SAS kommer inte att vilja röra din bokning innan avgång då den är bokad via resebyrå, så jag förstår att chatten inte ville hjälpa dig. Det är en av nackdelarna du får när du bokar via resebyrå.Klicka för att utvidga...
Jag brukar köpa biljetter av Bravofly, Tripsta, BudgetAir, airline-direct, etc.AABack2ARN skrev:Skulle det kunna variera beroende på vilken resebyrå man köpt biljetterna hos?I princip skulle jag kunna tänka mig att det är skillnad på en resebyrå av typen Travellink Affärsresor och en renodlad webresebyrå av typen supersavertravel.se...Klicka för att utvidga...
Du får den kun op på websiden hvis du har booket den fra din SAS Profil. I appen får du de fleste bookinger med dit EuroBonus nummer frem.hanning skrev:Konstigt: nu dyker upp bokningen på mina bokningar i appen på telefonen men fortfarande inte på webbläsaren på datorn. Vad kan det beror på?Klicka för att utvidga...
Legg til EuroBonus-nummer i bestillingen | WiderøeBudgetresenär skrev:Ni som fortfarande har problem med att lägga in Eurobonusnumret, har ni testat knepet som@Jacobtipsade om i en annan tråd:www.businessclass.se/forum/threads/l%C3%A4gga-in-bonusnummer-p%C3%A5-bonusresa.27931/page-5#post-379598Klicka för att utvidga...
Jo det ska du få. Appen brukar ha lättare att kunna hitta bokningar än webbsidan, av någon anledning.hanning skrev:Tack för alla tips! Min eurobonus nummer är med i bokningen (visas även i checkmytrip) men bokningen är fortfarande inte med på mina bokningar på hemsida.En grej jag undrar nu är: vad är med min fri sitsplats val (som gold eller diamond) om de lägger inte bokningen till mina bokningar? Får en inte den där enhancement om en bokar inte genom deras sida?Klicka för att utvidga...