Jag tänkte jag kan vara duktig och meddela Delta om deras brister med hemsidan och Eurobonus. Som om för att retas lite extra, saknas SAS Eurobonus som alternativ i feedback-formuläret...
Visa bifogad bild 168362
Nu gjorde jag ett nytt försök, bokade direkt via delta och kunde lägga in EBD direkt i bokningsflödet, valde 15D (exit row) tänkte att saken var klar. La in PNR i delta appen och då fanns varken EBD eller seating kvar. Riktigt dåligt, men chatten fixade föredömligt på 2min.Jodå, de lade till det när jag kontaktade dem på chatten. Frågan är mer om någon fått det att fungera online.
Tack! Precis det fungerade inte för mig. Jag har bara internationella bokstäver i mitt namn och inga mellannamn, så valideringen ska inte vara något problem. Enda annorlunda är att biljetten köpt av affärsresebyrå.På datorn gick det bra att lägga in mitt eurobonusnr på delta.com i efterhand, inför en Delta inrikesflygning nästa vecka.
- välj My trips, ange PNR och namn och sök
- nedanför PNR-numret klicka Show more, välj Loyalty & benefits
- Add loyalty number, välj SAS och ange ditt eurobonusnr med EBX först![]()
![]()
![]()
Det gick även bra för mig att lägga till i appen men problemet var att det inte ”låste upp” möjligheten att välja premium seats (typ exit row). Fungerade det för dig när du gick via hemsidan?På datorn gick det bra att lägga in mitt eurobonusnr på delta.com i efterhand, inför en Delta inrikesflygning nästa vecka.
- välj My trips, ange PNR och namn och sök
- nedanför PNR-numret klicka Show more, välj Loyalty & benefits
- Add loyalty number, välj SAS och ange ditt eurobonusnr med EBX först![]()
![]()
![]()
Det gick även bra för mig att lägga till i appen men problemet var att det inte ”låste upp” möjligheten att välja premium seats (typ exit row). Fungerade det för dig när du gick via hemsidan?