Senaste nytt

Lägga till Eurobonus nummer på Delta bokning

Är din biljett utställd av SAS eller hur har du fått in bokningen hos SAS? Testa att ändra ben för ben, brukar funka när det krånglar med FFP hos SAS.
Den är utställd av SAS. Finns ingen möjlighet att ta det ben för ben, brukar komma upp men inte denna gång. Mycket märkligt som sagt var. Tack för tipset även om det inte fungerade just denna gång på min bokning. :)

@Maja då behöver du kanske få ut Delta PNR från SAS för att dom ska hitta bokningen. Har du det så borde de kunna lösa det.

Jag kontaktade de via iMessage chatten som de länkar till i appen. Smidigt!
IMG_6520.jpeg
Och nu kan jag se detta på webbsidan (dock inget i appen ännu)
IMG_6521.jpeg

@Maja då behöver du kanske få ut Delta PNR från SAS för att dom ska hitta bokningen. Har du det så borde de kunna lösa det.

Jag kontaktade de via iMessage chatten som de länkar till i appen. Smidigt!
Visa bifogad bild 157140
Och nu kan jag se detta på webbsidan (dock inget i appen ännu)
Visa bifogad bild 157141
Har Deltas PNR och kan logga in och se min bokning. Har chattat med dem via webben, men då gick det inte att lösa. Ska testa detta.

Tack!

@Fredah Testade ditt knep, men gick bet. Får bara till svar att de inte kan lägga in det.
Hur fasiken bär man sig åt då? Behöver jag springa runt på Atlanta för att få dem att lägga in det innan mitt inrikesflyg till Miami tro?

@Fredah Testade ditt knep, men gick bet. Får bara till svar att de inte kan lägga in det.
Hur fasiken bär man sig åt då? Behöver jag springa runt på Atlanta för att få dem att lägga in det innan mitt inrikesflyg till Miami tro?
Det verkar gå att lägga in via appen nu. Jag kan iallafall se det. Dvs välj continue as guest, ta fram bokningen via delta PNR. Tryck på show passenger och view. Därefter add på FFP.
IMG_6547.jpeg

I don’t see Scandinavian in my list when trying to do this on the Delta app. My list goes MEA, Saudia and immediately therafter to Tarom. I am on the Delta iOS app version 6.2.2 (the current public version).

I don’t see Scandinavian in my list when trying to do this on the Delta app. My list goes MEA, Saudia and immediately therafter to Tarom. I am on the Delta iOS app version 6.2.2 (the current public version).
Strange, I am on the same version but initially asked the iMessage Delta support to add my Eurobonus. Maybe they still need to update the list in the app and it was just populating from backend in my case.

Toppen