Senaste nytt

Lägg ett bud på en uppgradering av din SAS-resa

De har ju större problem
3fc7d06766fd0a19be19d726feceb881.jpg

Medan vi väntar kanske någon kan hänvisa till en sida där det finns instruktioner och regler för hur det är tänkt att fungera? Vi åker till CPH-Newark på söndag och det går inte att via kundtjänst få en Plus- eller Business-uppgradering med poäng ("vi kan inte göra det").

Medan vi väntar kanske någon kan hänvisa till en sida där det finns instruktioner och regler för hur det är tänkt att fungera? Vi åker till CPH-Newark på söndag och det går inte att via kundtjänst få en Plus- eller Business-uppgradering med poäng ("vi kan inte göra det").
Det går ju alltid att boka om till den klass du önskar resa i :)

Vi åker till CPH-Newark på söndag och det går inte att via kundtjänst få en Plus- eller Business-uppgradering med poäng ("vi kan inte göra det").

Har de någonsin kunnat göra detta? Det är ju formuläret på hemsidan (under dina eb-sidor) eller stand-by upgrade på flygplatsen som gäller vad jag vet.

Har de någonsin kunnat göra detta? Det är ju formuläret på hemsidan (under dina eb-sidor) eller stand-by upgrade på flygplatsen som gäller vad jag vet.
Möjligt. Jag har oftast använt Optiontown men nu har jag ett gäng poäng och så har de kladdat till det med sin auktionsidé. Typiskt.

Haha vilket fiasko det här är! Ingen vet vad som gäller, gamla systemet fungerar fast det inte ska göra det, nya fungerar inte alls, trots flera försök att få igång det. Pinsamt SAS!

Först, låt mig tipsa om multicitat. Klicka på "+citat" på de inlägg du vill citera och sedan "Lägg in citat..." som dyker upp under svarsrutan. Mycket bättre än att posta flera inlägg efter varandra i samma tråd.

Förvisso. Men en biljett i business kostar nu dryga 50 000 SEK så jag tror nog att jag hellre tankat in 40 000 poäng.
Fast det är det här som är grejen med uppgraderingar - det är ingen rättighet. Vill man flyga i en viss kabinklass gör man bäst i att boka den direkt...

Möjligt. Jag har oftast använt Optiontown men nu har jag ett gäng poäng och så har de kladdat till det med sin auktionsidé. Typiskt.
Du kan fortfarande försöka uppgradera för poäng - Klicka på "Uppgrade - star alliance award" och fyll i all info.

Bra tjänst... "We are sorry, we have no space available" Den kan ha varit uppe I max 5 minuter. Kollade nyss och då funkade det inte och nu det här...

Toppen