Det går ju alltid att boka om till den klass du önskar resa iMedan vi väntar kanske någon kan hänvisa till en sida där det finns instruktioner och regler för hur det är tänkt att fungera? Vi åker till CPH-Newark på söndag och det går inte att via kundtjänst få en Plus- eller Business-uppgradering med poäng ("vi kan inte göra det").
Vi åker till CPH-Newark på söndag och det går inte att via kundtjänst få en Plus- eller Business-uppgradering med poäng ("vi kan inte göra det").
Det går ju alltid att boka om till den klass du önskar resa i![]()
Möjligt. Jag har oftast använt Optiontown men nu har jag ett gäng poäng och så har de kladdat till det med sin auktionsidé. Typiskt.Har de någonsin kunnat göra detta? Det är ju formuläret på hemsidan (under dina eb-sidor) eller stand-by upgrade på flygplatsen som gäller vad jag vet.
Fast det är det här som är grejen med uppgraderingar - det är ingen rättighet. Vill man flyga i en viss kabinklass gör man bäst i att boka den direkt...Förvisso. Men en biljett i business kostar nu dryga 50 000 SEK så jag tror nog att jag hellre tankat in 40 000 poäng.
Du kan fortfarande försöka uppgradera för poäng - Klicka på "Uppgrade - star alliance award" och fyll i all info.Möjligt. Jag har oftast använt Optiontown men nu har jag ett gäng poäng och så har de kladdat till det med sin auktionsidé. Typiskt.