WTP
Medlem
Tack för svaret, låter bra!Flög thai till Bangkok tur och retur i mars i business, hade inte mask under någon av flygningarna och personalen brydde sig inte heller. De hade dock mask.
Tack för svaret, låter bra!Flög thai till Bangkok tur och retur i mars i business, hade inte mask under någon av flygningarna och personalen brydde sig inte heller. De hade dock mask.
Härligt, vissa bolag är det ordning på. En sån liten sak men vilken sanslös frihetskänsla!Qatar Airways verkar fortfarande kräva mask ombord, får se om det försvinner när EU inte längre kräver det , datapunkt från idag Helsinki-Doha
Tja, testa att skapa en ny tråd och fråga vad som gäller med säkerhetsbälte och flygbolag.Förresten, är det nån som vet om de är noga med bältena vid start och landning på Nepal Airlines? Alltså, jag vet att man "ska" ha men om det inte kontrolleras, och inte andra passagerare efterlever det, så känner jag att jag också kan komma undan med det.
Ojoj.....de får nog leva med mask några år till då dvs tills nästa val. Då hälsoministern komma garantera att restriktionerna kommer tas bort liknade den förra som röstades bort...Som befarat blir munskydden kvar på tåg, bussar och flyg i Tyskland, antagligen till 23 september: Coronavirus in Deutschland: Maskenpflicht in Verkehrsmitteln bleibt vorerst | tagesschau.de Hälsoministeriet har sista ordet, och de är munskyddsfundamentalister.
Som befarat blir munskydden kvar på tåg, bussar och flyg i Tyskland, antagligen till 23 september: Coronavirus in Deutschland: Maskenpflicht in Verkehrsmitteln bleibt vorerst | tagesschau.de Hälsoministeriet har sista ordet, och de är munskyddsfundamentalister.
Väldigt tyst från trädkramarna om just detta…Förra året i mars slängdes 3 miljoner munskydd per minut i världen.. Bra där.. Nat
3 miljoner munskydd slängs varje minut – skadligt för miljön