Senaste nytt

Krav på munskydd ombord på flyg?

Förresten, är det nån som vet om de är noga med bältena vid start och landning på Nepal Airlines? Alltså, jag vet att man "ska" ha men om det inte kontrolleras, och inte andra passagerare efterlever det, så känner jag att jag också kan komma undan med det.

Som befarat blir munskydden kvar på tåg, bussar och flyg i Tyskland, antagligen till 23 september: Coronavirus in Deutschland: Maskenpflicht in Verkehrsmitteln bleibt vorerst | tagesschau.de Hälsoministeriet har sista ordet, och de är munskyddsfundamentalister.

Förresten, är det nån som vet om de är noga med bältena vid start och landning på Nepal Airlines? Alltså, jag vet att man "ska" ha men om det inte kontrolleras, och inte andra passagerare efterlever det, så känner jag att jag också kan komma undan med det.
Tja, testa att skapa en ny tråd och fråga vad som gäller med säkerhetsbälte och flygbolag. :)

• Gilla
Reactions: WTP
Som befarat blir munskydden kvar på tåg, bussar och flyg i Tyskland, antagligen till 23 september: Coronavirus in Deutschland: Maskenpflicht in Verkehrsmitteln bleibt vorerst | tagesschau.de Hälsoministeriet har sista ordet, och de är munskyddsfundamentalister.
Ojoj.....de får nog leva med mask några år till då dvs tills nästa val. Då hälsoministern komma garantera att restriktionerna kommer tas bort liknade den förra som röstades bort...:(

Rent krasst skulle man väl kunna hävda att "okynnes" användning av mask belastar miljön då man skall byta var 4e timme... Slå ut det över alla som åker kollektivt eller flyger i Tyskland och ack vilken miljöbov de blir! :cool:

Toppen