Senaste nytt

Kontakta American Express kundservice

Försöker kontakta Amex via chatt i appen men hittar ingenstans en sådan chatt?? Om jag vill ringa Amex, kan man inte fylla på krediten på Skype längre? Bara månadsabonnemang?
Stämmer att påfyllning av kredit på Skype har tagits bort.
Däremot bör du se chatt i appen
Screenshot_2024-12-29-20-16-18-328_com.americanexpress.android.acctsvcs.se-edit.jpg

• Gilla
Reactions: Gus
Försöker kontakta Amex via chatt i appen men hittar ingenstans en sådan chatt?? Om jag vill ringa Amex, kan man inte fylla på krediten på Skype längre? Bara månadsabonnemang?
Tips: Chat+ring appar kan ha erbjudande om prova-på-period. I somras använde jag Viber när jag behövde ringa riktiga telefonnummer från semestern. Då var det prova-på-vecka gratis (starta abonnemang men avsluta innan första betalningen).

Stämmer att påfyllning av kredit på Skype har tagits bort.
Däremot bör du se chatt i appen Visa bifogad bild 161206
Visa bifogad bild 161205
Högst upp till höger har du pratbubblan. Jag hade också lite trubbel denna helg när jag var på resa, smidigt med chat.
Tack för svar men jag hittar inte pratbubblan, ska den synas här? Jag har premium och inte Elite, det kanske inte går då?

Screenshot_20241229_224417_Amex SE.jpg

Tips: Chat+ring appar kan ha erbjudande om prova-på-period. I somras använde jag Viber när jag behövde ringa riktiga telefonnummer från semestern. Då var det prova-på-vecka gratis (starta abonnemang men avsluta innan första betalningen).
Tack för bra tips. Synd med Skype, jag provade Rebtel till sist, utmärkt ljudkvalitet och 1 vecka gratis. Tydligen hade 4 köp gjorts på mitt Amex på Amazon så nu har jag blockat kortet och startat en utredning.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen