Ja i princip ingenting nytt. Söker du efter en resa till vissa ställen i norra Sydamerika så får du SAS till MIA och sedan vidare med Avianca. Även efter 1 Sept. Skulle säkert inte bli så hade det funnits ett annat SkyTeam bolag i trakterna (Aeromexico passar inte riktigt geografiskt så länge inte SAS flyger till Mexico City, och Aerolinas Argentinas passar inte heller för anslutningsflyg förrutom om man vill till just Argentina).Huh. De påpekar också att SAS redan har skrivit avtal med Avianca för connectivity - Avianca som är Star Alliance.
Nej, men efter bytet till SkyTeam så hade det ju varit rimligtare när man lägger till en ny linje att lägga den till t.ex. just Mexico City.Ja i princip ingenting nytt. Söker du efter en resa till vissa ställen i norra Sydamerika så får du SAS till MIA och sedan vidare med Avianca. Även efter 1 Sept. Skulle säkert inte bli så hade det funnits ett annat SkyTeam bolag i trakterna (Aeromexico passar inte riktigt geografiskt så länge inte SAS flyger till Mexico City, och Aerolinas Argentinas passar inte heller för anslutningsflyg förrutom om man vill till just Argentina).
För omständigt, bättre att slingas med något närmare som typ Panama/Bogota.Det är inte så att man ska flyga CPH-ATL-SJO eller liknande?
Mycket tveksam till bägge,För omständigt, bättre att slingas med något närmare som typ Panama/Bogota.