Oj då, hur går det till? Fantastiskt att få flyga både med nya och gamla kabinen till PVG.När jag flyger till PVG i början utav december verkar det inte bättre än att jag får flyga både med den nya och gamla kabinen. Det jag gillar med den gamla stolen är det sköna lounge läget man får in med bra stöd för mina vader. Det fick jag inte på Austrians nya stol, men fick det på Finnair. Sover dock bättre i Finnairs och Austrians stolar än SAS gamla business stol. Sedan blir det ju trevligt att uppleva deras förändrade cateringkoncept ombord
Ingen mera stanniol på varmrättenSaknar inte "Gynekologstolen" en enda sekund...
Kommer att välja SAS mycket oftare nu till Asien, har valt bort dem de senaste 2 åren just pga av stolen som huvudanledning ( och tråkigts serveringskoncept m.m. som de nu fixat ).
T ex med routingen ARN-ORD-CPH-PVGOj då, hur går det till? Fantastiskt att få flyga både med nya och gamla kabinen till PVG.![]()
T ex med routingen ARN-ORD-CPH-PVG
Oj då, hur går det till? Fantastiskt att få flyga både med nya och gamla kabinen till PVG.![]()