agehall
Medlem
Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp @Fredrik Jeanson där och äta middag...
Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp @Fredrik Jeanson där och äta middag...
Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2Var håller du hus? Jag har natten 19-20 på Hilton ORD och planen är väl att försöka möta upp @Fredrik Jeanson där och äta middag...
Då kommer nog du och @Fredrik Jeanson med samma flight.. (Är dock inte 100% säker) Jag kommer med AA från PHL och landar en halvtimme efter er. Häng med på middag ute på Hilton ORD då..!Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2
Jag Skickar ett PM till dig i morgon med mitt telenummerDå kommer nog du och @Fredrik Jeanson med samma flight.. (Är dock inte 100% säker) Jag kommer med AA från PHL och landar en halvtimme efter er. Häng med på middag ute på Hilton ORD då..!
Åker Du SK 945 ut ?Någon som är i Chicago denna helg, 19-21 februari?
Bokat om till Hilton ORD natten 19-20 feb.Hampton Inn Downtown åker med SK945 den 19/2
Jag Skickar ett PM till dig i morgon med mitt telenummer
Åker Du SK 945 ut ?
Bokat om till Hilton ORD natten 19-20 feb.
Just nu sitter jag på 30G, men försöker komma två steg fram till C med OT, har även lagt in om Y, men hoppas inte att bli uppgraderad dit, sitter då hellre kvar i M kabinen, har inte fått något svar ännu om UG. Jag åker hem på måndag. Tänker äta Brunch här på söndagen.Var sitter du på 945. Jag sitter på 41H![]()
Just nu sitter jag på 30G, men försöker komma två steg fram till C med OT, har även lagt in om Y, men hoppas inte att bli uppgraderad dit, sitter då hellre kvar i M kabinen, har inte fått något svar ännu om UG. Jag åker hem på måndag. Tänker äta Brunch här på söndagen.
Jag fick ingen OT uppgradering, får se om jag försöker till C på poäng.Japp, jag åker SK945 ut på fredag Var sitter du Jag sitter på 41H![]()