Senaste nytt

Kommande bok om Boeing 747 i SAS

011430121

Medlem
@Hans Jakobsson äntligen.
Varje jul när man får frågan vad önskar du dig i julklapp, brukar jag citera min pappa ” något jag aldrig kommer att få nämligen lugn och ro”
I år blir det din bok som kommer att önskas.
Trafik-Nostalgiska Förlaget brukar ha försäljning på Stockholm Central i december, kommer du att sitta där och signera tror bara inte det är @Robert flysas som önskar att få köpa ett sådant exemplar!
Lycka till med försäljningen!
 
Trafik-Nostalgiska Förlaget brukar ha försäljning på Stockholm Central i december, kommer du att sitta där och signera tror bara inte det är @Robert flysas som önskar att få köpa ett sådant exemplar!
Lycka till med försäljningen!

Jag är smickrad! Det går säkert att ordna någon form av signeringsevenemang på lämplig plats :) Låt oss återkomma till frågan i höst!
 

Thornado

Medlem
Det känns ju som att det borde ordnas ett release-party i samband med någon av de inofficiella BC-träffarna som hålls periodiskt. I en perfekt värld så skulle ju förstås SAS också engagera sig i det hela, men det kanske är att hoppas för mycket.
 

Robert flysas

Moderator
Det känns ju som att det borde ordnas ett release-party i samband med någon av de inofficiella BC-träffarna som hålls periodiskt. I en perfekt värld så skulle ju förstås SAS också engagera sig i det hela, men det kanske är att hoppas för mycket.

Det hade varit speciellt. Ett event av något slag, kanske med crew som jobbade på 747 etc. Bra idé @Thornado
 
Toppen