Senaste nytt

Komma in i SAS lounge på Arlanda terminal 5 när man ansluter till inrikes?

gjohansson

Medlem
Dessutom finns det ju oftast bananer

Bananer är naturligt fria från fett, kolesterol och salt. Dessutom innehåller de en rad olika vitaminer och mineraler, som till exempel vitamin B6, mangan, vitamin C, kalium, magnesium, riboflavin, niacin, vitamin A och järn samt kostfibrer

10 anledningar att äta en banan | SvD
Inte idag och inte tomatsoppa heller utan nåt annat oätligt. Slät kopp bränt kaffe blev det...
 

mry

Medlem
Jag besökte T5 loungen igår vid byte mellan inrikesflyg från Luleå och Göteborg så inga som helst problem. Använde Fast Tracken närmast Sky City till loungen utan problem med.
 

LSH

Medlem
Sitter i guldloungen på T5 nu med en inrikesbiljett utan anslutning. Har inte testat detta tidigare men kom tidigt och misstänkte försening (hade tyvärr rätt) så jag struntade i "mitt stopp" på Arlanda express och fortsatte till T5. Använde först automatgrinden i fast track på sas-sidan - "please proceed", och sedan öppnades grinden till guldloungen utan problem. Är ganska nöjd med mitt val eftersom det förmodligen är sallad på T4 efter alla förseningar.
 

MWi

Medlem
Sitter på guldloungen i T5 nu med en inrikesbiljett utan anslutning. Har inte testat detta tidigare men kom tidigt och misstänkte försening (hade tyvärr rätt) så jag struntade i "mitt stopp" på arlanda express och fortsatte till T5. Använde först automatgrinden i fast track på sas-sidan - "please proceed", och sedan öppnades grinden till guldloungen utan problem. Är ganska nöjd med mitt val eftersom det förmodligen är sallad på T4 efter alla förseningar.
Gör detta nästan alltid om jag har tid, enda minus är att det inte finns en buss på insidan till T4
 

Massepasse

Ny medlem
Kom med BP i appen för inrikesresa ARN-LLA. Fick först "röd spärr och elak ljudsignal" i Fast Track när jag kom från Skycity-sidan till T5.

Klättrade in till vanliga kön och berättade att jag skulle in i SAS-lounge. Kvinnan såg helt förvirrad ut och bad mig ställa mig sist i låååånga turistkön. Jag berättade snällt att jag har ett giltigt BP och EBG. Jag gav henne mitt EBG/Mastercard som hon drog i sin läsare och då släppte hon in mig.
 
Toppen