Vi har ju också (det hyfast nya) moderatorteamet, som rätt bra representerar de användare som funnits på forumet länge. Om det är de som "får ansvaret" för själva forumdelen, så är jag inte speciellt orolig för den...
Vi tackar för förtroende och gokväll till alla glada medlemmar därute...
En liten uppdatering. Jag har varit i kontakt med Jason idag och
@palmen samt
@rvarttinen håller kontakt flera gånger per dag. Jag hade ett bra samtal med Jason och kan meddela alla engagerade medlemmar att framtiden ser bra ut. Jag ser bara allt engagemang runt framtiden samt den tid som har varit som positivt. BC engagerar och det bästa med BC finns kvar: nämligen medlemmar. Jag har också varit i kontakt med Martin och Jacob som mår bra och är väldig nöjda med lördagen och allas engagemang.
Jag har sagt detta förut, men jag säger det igen. Amerikanerna har ett begrepp: "There are only two certainties in life, death and taxes". Själv anser jag att "change" eller förändring är det tredje axiom i livet.
Förändring kan vara svårt, men förändring kan också betyda nya möjligheter. Vem vet? Men, tillsvidare kör vi som vanligt i forumet.
Tanken är att Jason och jag skall ha nästan daglig kontakt. Tyvärr är denna veckan väldigt busy för min del. Har trots allt en fulltids förvärvsarbete på dagtid.

Så jag hinner inte följa denna tråd "live" under veckan.
Om det är något särskilt som någon undrar på så skicka gärna ett PM så kan jag göra mitt bästa att ta reda på ett svar. Vi besitter inte i dagsläget någon information utöver den som ni redan har fått.
Om ni verkligen brinner för BC är mitt tips enkelt: fyll det med härliga frågor om medvetet resande och hjälp en annan medlem med en fråga som du har svar på...gärna med en härlig, positiv inställning.
MVH,
Hans/Robert/Fredrik
Moderatorer