Senaste nytt

Kom och fira BusinessClass på Grand Hôtel Stockholm 29:e augusti

Känns tråkigt att jag inte kunde vara med och tacka @Martin Björnström och @Jacob Molin under lördagen. Men jag håller med de härinne som ser styrkan i forumdelen, identiten, att vi delar info med varandra, roliga historier och diskuterar. Jag tror inte att gnäll över en osäker situation kommer att stärka någon av oss eller vår identitet som BC-are. Den tror jag vi kommer att ha kvar i forumdelen där en oerhörd mängd kunskap finns samlad. Det är därför jag hänger här och på träffar. För att få träffa alla trevliga och roliga människor.

Folk blir mer upprörda över vad som händer här än om de skulle få en ny chef eller VD på arbetsplatsen! Det bevisar att BusinessClass.se berör och det är IMHO fel att kritisera de som vädrar sin oro. Däremot kan man se det som att alla organisationer och grupper behöver förnya sig för att utvecklas.

Som jag skrev tidigare, det är användarna som formar siten, och om den nya operativa ledningen driver utvecklingen åt fel håll så kommer det synas på så vis att de gamla hederliga originalen så som exempelvis @Dr. Miles @agehall @rob74 @Bryant @A380*G m.fl. m.fl. m.fl. försvinner en efter en.

Personligen tror jag på en ljus framtid för BusinessClass.se eftersom det är vi användare som nu har ansvaret att föra vidare BC.se DNAt.

Men snälla nån... Katastrofal text? Så lämna då, om nu allt fallit sönder fullständigt på 2 dagar. Otroligt vilket gnäll...
Moget. Vi har väl alla rätt att uttrycka några tankar...

Hur som helst, som jag skrev kanske det inte har någon betydelse alls för forumet, det får tiden utvisa. Jag har inte för avsikt att ändra mitt deltagande eller attityd på något sätt.

Ja tror inte på nånting förrän de kommer från officiellt håll. Nu var ja inte där i lördags o har inte sett nåt instagraminlägg.
En sån här större ändring i ledning/inriktning/strategi borde komma från ägarna
Tills dess är de bara spekulationer

Med tanke på att @agehall är vår de facto spirituelle ledare här på forumet, så hade jag gärna sett honom inta en nyckelroll på sidan… Om den möjligheten finns. Eller någon annan aktiv från forumet. Blir nog lite konstigt om sidan ska representeras av en ny och förhållandevis okänd person.

Med tanke på att @agehall är vår de facto spirituelle ledare här på forumet, så hade jag gärna sett honom inta en nyckelroll på sidan… Om den möjligheten finns. Eller någon annan aktiv från forumet. Blir nog lite konstigt om sidan ska representeras av en ny och förhållandevis okänd person.
Vi har ju också (det hyfast nya) moderatorteamet, som rätt bra representerar de användare som funnits på forumet länge. Om det är de som "får ansvaret" för själva forumdelen, så är jag inte speciellt orolig för den...

Vi har ju också (det hyfast nya) moderatorteamet, som rätt bra representerar de användare som funnits på forumet länge. Om det är de som "får ansvaret" för själva forumdelen, så är jag inte speciellt orolig för den...

Vi tackar för förtroende och gokväll till alla glada medlemmar därute...

En liten uppdatering. Jag har varit i kontakt med Jason idag och @palmen samt @rvarttinen håller kontakt flera gånger per dag. Jag hade ett bra samtal med Jason och kan meddela alla engagerade medlemmar att framtiden ser bra ut. Jag ser bara allt engagemang runt framtiden samt den tid som har varit som positivt. BC engagerar och det bästa med BC finns kvar: nämligen medlemmar. Jag har också varit i kontakt med Martin och Jacob som mår bra och är väldig nöjda med lördagen och allas engagemang.

Jag har sagt detta förut, men jag säger det igen. Amerikanerna har ett begrepp: "There are only two certainties in life, death and taxes". Själv anser jag att "change" eller förändring är det tredje axiom i livet.

Förändring kan vara svårt, men förändring kan också betyda nya möjligheter. Vem vet? Men, tillsvidare kör vi som vanligt i forumet.

Tanken är att Jason och jag skall ha nästan daglig kontakt. Tyvärr är denna veckan väldigt busy för min del. Har trots allt en fulltids förvärvsarbete på dagtid. ;) Så jag hinner inte följa denna tråd "live" under veckan.

Om det är något särskilt som någon undrar på så skicka gärna ett PM så kan jag göra mitt bästa att ta reda på ett svar. Vi besitter inte i dagsläget någon information utöver den som ni redan har fått.

Om ni verkligen brinner för BC är mitt tips enkelt: fyll det med härliga frågor om medvetet resande och hjälp en annan medlem med en fråga som du har svar på...gärna med en härlig, positiv inställning.

MVH,
Hans/Robert/Fredrik
Moderatorer

Men snälla nån... Katastrofal text? Så lämna då, om nu allt fallit sönder fullständigt på 2 dagar. Otroligt vilket gnäll...

Var är ogilla knappen?

Det är otroligt mycket av vi bryr oss inte heller inlägg.
Många överregerar åt det hållet också, det tror jag en del tycker är konstigt.

Men vad vet jag...
Jag tror ni pratar förbi varandra.

Toppen