Senaste nytt

KLM stoppar biljettförsäljning till Amsterdam

stopover

Medlem
Har sen semester i år och tänkte boka nån resa för FB-poäng som ligger å skräpar. Hur sent in i augusti tror vi att det kommer fortsätta vara kaos på AMS? Europeerna har ju senare sommarsemester än oss.

Diverse experter och gänget på Schiphol har gått ut med kommentarer om att situationen på flygplatsen ska bli avsevärt bättre till hösten.

Efter mitten av september när den centraleuropeiska semesterperioden är över så kommer det säkert lugna ner sig.
 
Layover i ams idag, väldigt mycket folk på internationella delen redan vid 7-tiden, loungen nästan överfull. Planet fast på marken en extra timme pga "plane-prepping", dom jobbar nog med väldigt lite personal gissar jag.
 

JoelG

Medlem
Diverse experter och gänget på Schiphol har gått ut med kommentarer om att situationen på flygplatsen ska bli avsevärt bättre till hösten.

Efter mitten av september när den centraleuropeiska semesterperioden är över så kommer det säkert lugna ner sig.
Någon som har lite erfarenheter kring Schipol senaste tiden? Har en bokning en söndag kl 21-tiden i närtid.
 

ssh9721

Medlem
Någon som har lite erfarenheter kring Schipol senaste tiden? Har en bokning en söndag kl 21-tiden i närtid.
Reste därifrån förra fredagen, kom i god tid för min flight med avgång 20.50, ingen kö,alls, var igenom security på 8 minuter. Skulle dock ta höjd för betydligt längre, verkar rätt oförutsägbart när jag frågor kollegorna där.
 
Toppen