Klicka på "medlemskapskanppen högst upp till vänster i klarnaappen.
Scrolla ner, och under resor står det "få 10000 poäng i Eurobonus". Klickar du där finns info.
Visa bifogad bild 176620
Så här ser det ut för mig. Menar ni att det finns ytterligare något för er här?
Coolt! Dvs 10 minuter innan nästa månadsperiod började, eller? Man får vara på hugget om man tänkt säga upp direkt!Ja, poängen dök upp kl 23.50![]()
Avgiften för månad tre drogs redan på förmiddagen, och poängen kom strax före midnatt samma dag.Coolt! Dvs 10 minuter innan nästa månadsperiod började, eller? Man får vara på hugget om man tänkt säga upp direkt!
OK!Avgiften för månad tre drogs redan på förmiddagen, och poängen kom strax före midnatt samma dag.
Så osäker på om poängen kommer om man säger upp innan. Säkrast är nog att betala tre månadsavgifter och sen säga upp kortet om man inte vill ha det kvar.
lämnade öppet för tolkningen att det skulle gå att säga upp efter två månader, bara prenumerationen var aktiv fram till poängen delats ut (två månader efter sign up bör ju vara sista dagen på månad 2) men det är inte hela världen för mig. Jag kan utvärdera i en månad till!Points will be awarded to your SAS Eurobonus Account two (2) months after your initial sign up for Premium or Max Membership (“Points Award Date”), provided you still have an active subscription at that time.
De har haft olika kampanjer så det delas inte upp för alla.Står så här för mig, vart kan jag läsa om att utbetalningen ska delas upp?
![]()