Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Står så här för mig, vart kan jag läsa om att utbetalningen ska delas upp?

f2d29a89939c2e3d1d390d60c53d3eff.jpg

Coolt! Dvs 10 minuter innan nästa månadsperiod började, eller? Man får vara på hugget om man tänkt säga upp direkt!
Avgiften för månad tre drogs redan på förmiddagen, och poängen kom strax före midnatt samma dag.
Så osäker på om poängen kommer om man säger upp innan. Säkrast är nog att betala tre månadsavgifter och sen säga upp kortet om man inte vill ha det kvar.

Avgiften för månad tre drogs redan på förmiddagen, och poängen kom strax före midnatt samma dag.
Så osäker på om poängen kommer om man säger upp innan. Säkrast är nog att betala tre månadsavgifter och sen säga upp kortet om man inte vill ha det kvar.
OK!

Texten
Points will be awarded to your SAS Eurobonus Account two (2) months after your initial sign up for Premium or Max Membership (“Points Award Date”), provided you still have an active subscription at that time.
lämnade öppet för tolkningen att det skulle gå att säga upp efter två månader, bara prenumerationen var aktiv fram till poängen delats ut (två månader efter sign up bör ju vara sista dagen på månad 2) men det är inte hela världen för mig. Jag kan utvärdera i en månad till!

Har någon testat Little Italy-erbjudandet på Arlanda? ”Njut av valfri pizza eller pasta för 170 SEK”. Kan ju tolkas som att man får en gratis rätt för upp till 170kr (alla rätter kostar dock mer) eller att priset för en rätt sänks till 170kr. Har aldrig testat eftersom Girafe har bättre mat och det ingår dryck, men har ofta undrat.

Toppen