Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

@Emil123 en award per nivå

Det hämtades förövrigt ut tre stora Avocado Sandwich till frukost idag med familjen hos mitt lokala bageri. Värde 3x53=159kr, Gratis med Klarna Premium, dessa små perks gillas, tackar.

Jo sett det men betyder det att jag kan använda alla 3 belöningarna om jag har Max?

Försvinner alltid val när jag valt min, jag valde dock Plus en gång som passade bättre den veckan.

Ni som varit med sedan dag 1, har erbjudandet om dubbel EB omväxling endast skett en gång, eller har det varit återkommande?

Kan någon förklara varför man ska ha Klarnakortet (premium eller max) som komplement till Mastercard premium (flypremium)? Jag förstår inte vad anledningen är förutom ev signup bonus

Kan någon förklara varför man ska ha Klarnakortet (premium eller max) som komplement till Mastercard premium (flypremium)? Jag förstår inte vad anledningen är förutom ev signup bonus
Pga att man använder förmånerna? Om man bara är intresserad av intjäning till Eurobonus så ger Max något fler bonuspoäng än MC Premium (men färre än Amex Elite och inga nivåpoäng).

Toppen