Banker ingår inte i förslaget.![]()
Företag med bristande kundtjänst kan tvingas betala
Långa telefonköer och svårt att få hjälp från företags kundtjänster är vardag för många. Nu föreslår regeringen att företag som inte lever upp tillwww.regeringen.se
Banker ingår inte i förslaget.![]()
Långa telefonköer och svårt att få hjälp från företags kundtjänster är vardag för många. Nu föreslår regeringen att företag som inte lever upp tillwww.regeringen.se
Är väl bra som initiativ, men ofantligt svårt att reglera fram.![]()
Amen. Förbjud tidsbundna försäkringskontrakt.Det som behövs är kundmakt. I mitt exempel med försäkringen ovan. De vet ju att jag kan inte byta bolag så de kan ha hur dålig kundtjänst som helst.
Försökte ta ut pengar med klarna max kortet. Appen säger dock att uttag inte funkar med kortet. Jag som missat något?
Är det någon gräns på beloppet man måste handla för för att låsa upp dessa?Veckans belöning är återigen 140 kr hos Uber Eats, håller med om att det är ett roligare kort än förväntat.
Nope, räcker med en (1) transaktion.Är det någon gräns på beloppet man måste handla för för att låsa upp dessa?