Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Riktigt bra jag i regel avstår SAS MC spend sedan 1maj, fick knappt 9eb mer per hundring på dessa drygt 40k nu och slipper både valutaväxlingsavgifter samt utnyttjad kredit. Fylls på direkt från Revolut.

Ja det är onekligen färre och färre anledningar att ha kvar SAS MC för oss som är LTG och inte har ambitioner att bli LTD.

Att ha/inte ha kortet ≠ att spendera/inte spendera på kortet.

FlyPremium är en grym förmån, och nyttjar man det en gång per år så har man i princip tjänat in hela årsavgiften. Däremot känns det som att alla anledningar till att spendera på koret har försvunnit, speciellt för oss (vi är i samma position) som är LTG och inte har ambitioner att bli LTD.

[mention]AGP [/mention] hur lyckades du med detta? Jag får bara upp alternativ som innebär att beställa fysiska kort och kundtjänsten är helt hopplös.
Minns faktiskt inte. Tror knappt det kom upp som alternativ när jag registrerade mig. Jag var nog upplagd som Klarna kund sen tidigare och valde bara att uppgradera till Max

Tack. Jag hittade till slut. Man ska gå till att beställa kort, ange sin leveransadress och i första i nästa steg ange att man bara vill ha ett digitalt kort. Allt medan kundtjänsten säger att det inte är möjligt att beställa enbart digitalt.

Att ha/inte ha kortet ≠ att spendera/inte spendera på kortet.

FlyPremium är en grym förmån, och nyttjar man det en gång per år så har man i princip tjänat in hela årsavgiften. Däremot känns det som att alla anledningar till att spendera på koret har försvunnit, speciellt för oss (vi är i samma position) som är LTG och inte har ambitioner att bli LTD.
FlyPremium känns värdelöst, för mig. Varför ska jag åka Business på awards när jag redan har extra bagage, fasttrack, lounge etc som EBG? Okej, champagne är gott men inte värt 2335 kr/år.

Toppen