Jane Insane
Medlem
Jag förstår absolut mindre efter att ha läst det där.Dags för försök tre.
Jag förstår absolut mindre efter att ha läst det där.Dags för försök tre.
Ja, det finns flera problem med hur man räknar här...Dags för försök tre.
* "Brukt" är det norska?
* Cashbacken är specad på ett annat ställe till 0,5/1/1,5
* Erhållna poängen stämmer inte med uppgift från CMO
Min slutsats är att de har nolltolerans mot både artificiell och intelligens nu. Allt över 75 i IQ sorteras bort i ansökningsprocessen. Redan anställda köps ut eller tvingas gå kurser i att spela dum.Klarna har ju en tydlig orsak:
![]()
This Company Replaced Workers With AI. Now They’re Looking for Humans Again.
Two years after bragging that artificial intelligence could do the work of 700 employees, Swedish fintech giant Klarna is backpedaling.www.vice.com
Nu funkar det igen. Klarna blockade Curve ett tag i sommras, iaf för mig.Hej, jag kanske har missat detta i tråden men ser kortet som attraktivt OM Curve fungerar! Någon som vet?
Allt gällande intjäningsnivå verkar ju oklart om man läser ytterligare inlägg, men bara en fjärdedel så många Avios (4,5/100 kr) som EB-poäng (17,65/100 kr) är en mycket mager intjäning! Jag är van vid att se en Avios som värd en pence, så lite mer värdefull än en EB-poäng, men bara lite.
Toppen, ska verkligen fundera då. PP har jag redan genom två kort, men kanske annat som intresserar.Nu funkar det igen. Klarna blockade Curve ett tag i sommras, iaf för mig.
Kanske missförstår vad du menar, men du får inte både EB och cashback.Toppen, ska verkligen fundera då. PP har jag redan genom två kort, men kanske annat som intresserar.
17,65eb +1% gillas!