Senaste nytt

Klädsel vid flygning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, tack Senator! :)
Då ser jag till att ha ev toabesök o.dyl fixat, går och lägger mig med filten på och sist av allt justerar klädseln, sen ligger jag där och rör mig inte ur fläcken förrän det är dags att gå upp ;)

TK har extremt varm kabin så förstår om du kommer att klä av dig en del...jag rekommenderar dig verkligen att åka i tunna kläder för du kommer svettas som en gris annars :p
Jag tror TK bara har en inställning på temperaturen i kabinen och det är hotter then hell :cool:

TK har extremt varm kabin så förstår om du kommer att klä av dig en del...jag rekommenderar dig verkligen att åka i tunna kläder för du kommer svettas som en gris annars :p
Jag tror TK bara har en inställning på temperaturen i kabinen och det är hotter then hell :cool:

Ajdå...avskyr verkligen när det är för varmt när jag ska sova.
Men men, jag får tänka som så att man börjar vinprovningen med enklare viner och arbetar sig uppåt, kanske bra att börja med TK-kabinen då. Eller koncentrera mig helt på det de tydligen ska vara bra på, maten :)

Låter som ett fall för T-shirt och tunna pyjamasbyxor för natten. Då kan man sparka av sig filten om det blir för varmt utan att genera någon (och så slipper man raka benen :))

Jag brukar köra "kombinerade stilen".

Kavaj, tenniströja och eventuell varmare tröja på överkroppen. Ser propert ut om man behöver stå vid en disk t.ex. Men så är det mjukisbyxor och sportskor (iofs båda svarta) som gäller på underkroppen. ;)

Håller även jag med om att illa lukt nog är värst. Det är dessutom ett så känsligt ämne som man inte riktigt vet hur man ska ta upp med de som luktar mindre behagligt.

Håller även jag med om att illa lukt nog är värst. Det är dessutom ett så känsligt ämne som man inte riktigt vet hur man ska ta upp med de som luktar mindre behagligt.

Nä det är är ett problem, för om det handlar om sådana som alltid luktar verkar de inte veta om det;
Jag: "Men vad tusan är det som stinker, jag öppnar fönstret!"
Armsvettaren: "Jaså, jag känner ingenting."

Dialogen var på ett litet kontor där luften efter ett tag kändes helt ammoniakförgiftad :(

Kanske bättre med ärligheten från fabriksjobbet i unga år;
"Fan vad du stinker, har du aldrig hört talas om tvål!?"
Svårt att missuppfatta :p

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen