Senaste nytt

Kan man checka ut från Hilton när man blivit HHD, och direkt checka in igen för att få förmåner?

Tack alla för bra råd!
Lite mer långsiktigt försöker jag få till ett Lifetime HHD som jag borde uppnå om 3 år, men tyvärr reser jag nästan inget i tjänsten längre. Tänkte det kunde vara bra till pensioneringen :) .... även om det finns många bra billigare hotell........
 

Erik M

Medlem
Det brukar vara så att man inte tillåts checka ut och sen in igen för att få flera stays.
Så du skulle nog behöva byta hotell, alltså till ett annat Hilton eller bara bo nån helt annanstans en natt.
 

TP12

Medlem
Tack alla för bra råd!
Lite mer långsiktigt försöker jag få till ett Lifetime HHD som jag borde uppnå om 3 år, men tyvärr reser jag nästan inget i tjänsten längre. Tänkte det kunde vara bra till pensioneringen :) .... även om det finns många bra billigare hotell........
Var vill du spendera dessa 20 nätter? Ska du ta semester eller jobba på distans? Om det i slutet av året kommer erbjudande om att nätter räknas dubbelt (som tidigare två år, ingen pandemi nu dock) så kanske det är enklare att rädda HHD under innevarande år. Finns ju Hilton för ca 500 spänn natten om du kan tänka dig att vara i Polen eller liknande.
 
Toppen