AABack2ARN
Medlem
Business i AA på sträckan LHR-LAX är med deras nya stolar på en 777-300. Samma stolar som Cathay använder sig av.
Helt enig på samtliga punkter!Hej! Grattis då till bättre bokningsklass. Jag rekommenderar AA flighter med flygplan typ 77W dvs Boing 777-300ER som har den nya typen av säten då du kan ligga rakt. Dessa är klart bättre än tex BA;s säten tycker jag. Ingen behöver kliva över någon annan när man sover. Bättre mat än Ba tycker jag också. OBS att AA har en rad olika plan med olika stolar beroende på sträcka och tid på dagen. Mao se upp med detta! Åk inte gammal 767 eller 757 !
Hemskt med folk som ej vet vad hockey är!
Hej! Grattis då till bättre bokningsklass. Jag rekommenderar AA flighter med flygplan typ 77W dvs Boing 777-300ER som har den nya typen av säten då du kan ligga rakt. Dessa är klart bättre än tex BA;s säten tycker jag. Ingen behöver kliva över någon annan när man sover. Bättre mat än Ba tycker jag också. OBS att AA har en rad olika plan med olika stolar beroende på sträcka och tid på dagen. Mao se upp med detta! Åk inte gammal 767 eller 757 !
Hemskt med folk som ej vet vad hockey är!