Wow, vilken grej! Det funkade genom att plocka fram Americans egna bokningskod ur CheckMyTrip och sedan välja finstolar på AA.com.
Nu glider vi i MCE..
Expertflyer -> Seat Map kombinerat med att folk i tråden verkar ha koll på vilka rader som är MCE i resp. plan, det borde kirra biffen!Oj, sitter och ser på en final (vi talar inte mer om det...) och plötsligt har det kommit en massa svar. Ja, det verkar ju helt safe att boka American då och välja MCE, om jag inte kan tjata mig till någon premium economy (BA kanske) biljett. Business är över 3000€ så det tror jag inte är aktuellt. Men kan jag på något sätt kolla att det finns MCE platser kvar innan jag bokar?
Oj, sitter och ser på en final (vi talar inte mer om det...) och plötsligt har det kommit en massa svar. Ja, det verkar ju helt safe att boka American då och välja MCE, om jag inte kan tjata mig till någon premium economy (BA kanske) biljett. Business är över 3000€ så det tror jag inte är aktuellt. Men kan jag på något sätt kolla att det finns MCE platser kvar innan jag bokar?
Detta förutsätter att resan är bokad väl? Jag förstod det som att @niksal vill ta reda på MCE-tillgänglighet innan själva bokningen görs.Om du inte har Expertflyer så kan du hämta American's egna bokningskod på CheckMyTrip, 6 tecken. Skriv sedan in denna på American's web för att se och välja MCE-plats.