Senaste nytt

Kan detta stämma, angående BA780/1

Kan fortfarande gå tillbaka till CW kabinen men troligtvis inte.
Blev SH härom veckan för mig (var CW initialt) på båda vägarna.
Har en 767-resa även i Dec som fortfarande har long-haul seat map.

Fixade du biljetter till Arsenal-Tottenham Andreas?
Jag lyckades knipa en biljett :)

Kan fortfarande gå tillbaka till CW kabinen men troligtvis inte.
Blev SH härom veckan för mig (var CW initialt) på båda vägarna.
Har en 767-resa även i Dec som fortfarande har long-haul seat map.

Fixade du biljetter till Arsenal-Tottenham Andreas?
Jag lyckades knipa en biljett :)

Kul!
Klart jag fixade biljett :cool:... ställde mig i kö 30 minuter innan släppet så fick riktigt bra plats till och med då jag förmodligen var en av de första in att få välja bland de kvarvarande biljetterna.

800 är ett givet val om du behöver TP eller inte har akut behov av dom 800 kronorna.
FYI min 767 12 november har även den ändrats till vanliga short-haul kärran. Antagligen går renovering av 767 kabiner snabbare än väntat. Men, det har ju ändrats tillbaka till LH förut.... lotto :)

Nu var det inte BA780, men idag var BA778 LHR-ARN utbytt från den vanliga A321an till en longhaul 777a! Säkert en trevlig överrraskning för de få som flög i business, själv hade vi ekonomiklass och fick sitta i world traveller plus kabinen, rätt skönt att kunna sträcka ut sig lite efter en skumpig flight från östkusten (den sista innan Sandy kom). CW-kabinen var i princip helt tom sånär som på en 3-4 personer.

Nu var det inte BA780, men idag var BA778 LHR-ARN utbytt från den vanliga A321an till en longhaul 777a! Säkert en trevlig överrraskning för de få som flög i business, själv hade vi ekonomiklass och fick sitta i world traveller plus kabinen, rätt skönt att kunna sträcka ut sig lite efter en skumpig flight från östkusten (den sista innan Sandy kom). CW-kabinen var i princip helt tom sånär som på en 3-4 personer.

Vissa har då tur... ;)
Denna kärra kanske blev strandad pga inställda flygningar till New York och sattes in i brist på Airbus kärror?
Man får väl hoppas att man själv drabbas att något liknande utbyte i framtiden.

Last edited:
Toppen