H
Hachans
Guest
Ricci skrev:Frågan är om det blir innan "Black Friday"...Klicka för att utvidga...
Jag har tidigare tippat på Thanksgiving, den 25:e. Så kanske någon dag innan.
Ricci skrev:Frågan är om det blir innan "Black Friday"...Klicka för att utvidga...
U.S. officials are emphasizing the trade and investment relationship as a reason why a travel lane should be prioritized, and arguing that the current curbs are inhibiting business and causing emotional distress for American expatriates,Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Tror det tar tid för att amerikanerna har annat fokus. Bland annat på att få Singapore att öppna.Bloomberg - Are you a robot?Klicka för att utvidga...
Hubert skrev:Hittade en längre artikel hos CNN:US to ease travel restrictions with Canada and Mexico for fully vaccinated travelers - CNNPoliticsTolkar jag den rätt i andra stycket om att flygningar blir ok först i början av januari?Klicka för att utvidga...
Andra stycket avser bara inresa via land som jag läser det.Hubert skrev:olkar jag den rätt i andra stycket om att flygningar blir ok först i början av januari?Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Jag tolkar det som att vaccinkrav även för nödvändiga resor införs i januari, vilket är i linje med övrig rapportering.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om USA nu kommer att öppna för att resa in landvägen från Kanada, är det fortfarande så att man som svensk måste vara minst 2 veckor i Kanada innan man åker in landvägen om man är fullt vaccinerad?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om USA nu kommer att öppna för att resa in landvägen från Kanada, är det fortfarande så att man som svensk måste vara minst 2 veckor i Kanada innan man åker in landvägen om man är fullt vaccinerad?Klicka för att utvidga...