Snälla, chilla lite, jag framförde ett önskemål till personalen i Amsterdam och eftersom systemet sade "I don't know what to do" gick de en kunds önskemål till mötes. Jag undrar bara vad lagen säger ifall skiten träffar fläkten?Det låter som något väldigt påhittat om du frågar mig.
Om det nu är så att du har någon slags specialbiljett som ingen har hört talas om tidigare kan du nog inte heller få några vettiga svar här.
Ok, KLM kanske är annorlunda, men SAS erbjöd sig att skicka mig till Warszawa, Wroclaw eller Poznan när deras flyg till Gdansk var överbokat 2015.Är den överbokad så är dom glada att kunna att kunna boka om dig, fast då till nästa avgång till LPI. Att rerouta kommer inte hända utan avgift, även om flyget är överbokat.
Det kan hända, men räkna inte med det.Ok, KLM kanske är annorlunda, men SAS erbjöd sig att skicka mig till Warszawa, Wroclaw eller Poznan när deras flyg till Gdansk var överbokat 2015.
Imponerande!Jo, det gick att ändra destination, det ca 2 minuter för ticketing office att göra ändringen. Och de frågade om jag hade mitt incheckade bagage med mig så jag antar att det underlättade att jag hade det.
Visa bifogad bild 76066
KLM kunde inte läsa ut biljettreglerna så jag antar att de var tvungna att anta att allting var tillåtet.Imponerande!