Inte för att vara negativ men jag hade aldrig litat på att en sådan process hade gett rätt poäng.Heh.. Skulle boka ytterligare ett par stycken bilar på den där avis kampanjen... Ringde in till stockholmskontoret för att ifrågasätta sas-sidan igen.. Vet ni vad jag fick som svar idag?
Man ska tydligen boka grupp M - som har poängspecialen - screenshota priset på bilen man egentligen hade tänkt boka - och sedan visa denna screenshot på stationen man skulle hyra från för att få justerat priset..
Fantastiskt upplägg!![]()
Förstår fullt ut din skepticism till det där upplägget - har inte heller större tro till att det kommer bli rätt.. men man kan ju alltid försöka göra som de säger och sedan hoppas de har någon form av ryggrad..Inte för att vara negativ men jag hade aldrig litat på att en sådan process hade gett rätt poäng.
Om det gör -- grattis!
13 dagar i snitt har det tagit för mig i år att få in poängen.Hej,
Någon som bokat vi Hertz nyligen? Hur fort kommer poängen in?
Hade ett gäng hyror förra våren och det tog 6 mån innan poängen trillade in. Sen valde jag aktivt bort Hertz men nu har jag bokat med dem igen.
En vecka sedan bilen lämnades tillbaka, men inga poäng.
Tack! Då sitter jag lugnt i båten13 dagar i snitt har det tagit för mig i år att få in poängen.