Senaste nytt

Kampanjer på hyrbilar till eurobonus

Bra info
Men hittar inget ändå. Var inne lite i panik nu för att ändra några bokningar under våren (Lund) men det var typ samma priser om jag sökte start fedag lunch och lämna månd 07.00

Så frågan är om tillgången redan är borta

Heh.. Skulle boka ytterligare ett par stycken bilar på den där avis kampanjen... Ringde in till stockholmskontoret för att ifrågasätta sas-sidan igen.. Vet ni vad jag fick som svar idag?

Man ska tydligen boka grupp M - som har poängspecialen - screenshota priset på bilen man egentligen hade tänkt boka - och sedan visa denna screenshot på stationen man skulle hyra från för att få justerat priset.. :oops:

Fantastiskt upplägg!;)

Heh.. Skulle boka ytterligare ett par stycken bilar på den där avis kampanjen... Ringde in till stockholmskontoret för att ifrågasätta sas-sidan igen.. Vet ni vad jag fick som svar idag?

Man ska tydligen boka grupp M - som har poängspecialen - screenshota priset på bilen man egentligen hade tänkt boka - och sedan visa denna screenshot på stationen man skulle hyra från för att få justerat priset.. :oops:

Fantastiskt upplägg!;)
Inte för att vara negativ men jag hade aldrig litat på att en sådan process hade gett rätt poäng.

Om det gör -- grattis!

Inte för att vara negativ men jag hade aldrig litat på att en sådan process hade gett rätt poäng.

Om det gör -- grattis!
Förstår fullt ut din skepticism till det där upplägget - har inte heller större tro till att det kommer bli rätt.. men man kan ju alltid försöka göra som de säger och sedan hoppas de har någon form av ryggrad..

Hej,
Någon som bokat vi Hertz nyligen? Hur fort kommer poängen in?
Hade ett gäng hyror förra våren och det tog 6 mån innan poängen trillade in. Sen valde jag aktivt bort Hertz men nu har jag bokat med dem igen.
En vecka sedan bilen lämnades tillbaka, men inga poäng.

Hyrde från Avis för en tid sedan och hade bokat via Sas.se. Stod att jag skulle få 1500 bonus och 750 nivåpoäng. Men istället trillade det in 500/250. Kollade med EBD-supporten som sa att de saknade underlag från Avis trots att jag skickat skärmklipp från min bokning där poängen stod. Hittade en retroreg-sida hos Avis och fyllde i men har inte hänt något än. Någon annan som varit med om liknande och kan säga hur lång tid det tar att rätta?

Toppen