Samma sits här. Skickade in skärmdump till Avis som i fredags svarat och sagt att de ska sätta in de 1000 bonuspoäng som fattas, inte fått några än. När det gäller nivåpoängen som fattas hänvisar de till SAS. Skrivit till EBD-supporten men inte fått respons ännu.Hyrde från Avis för en tid sedan och hade bokat via Sas.se. Stod att jag skulle få 1500 bonus och 750 nivåpoäng. Men istället trillade det in 500/250. Kollade med EBD-supporten som sa att de saknade underlag från Avis trots att jag skickat skärmklipp från min bokning där poängen stod. Hittade en retroreg-sida hos Avis och fyllde i men har inte hänt något än. Någon annan som varit med om liknande och kan säga hur lång tid det tar att rätta?
Har ytterligare en hyrbilsbokning som gjordes under senaste Avis-kampanjen som ska ge 2500/1250 poäng. Har nu efter 14 dgr väntan skickat claim för det inkluderande skärminspelning på bokningsprocessen. Får se hur det går….